Już od 22 stycznia dostępne będą w Polsce najnowsze wersje bestselerowych modeli smartfonów Samsung Galaxy – A3 i A5 (2016).
Przygotowując najnowsze modele smartfonów firma Samsung wzięła pod uwagę opinie przekazane przez użytkowników poprzednich modeli. Wprowadzone zostały przemyślane i istotne udoskonalenia. Nacisk położony został przede wszystkim na doskonałe parametry techniczne i eleganckie wzornictwo. Modele Galaxy A3 i A5 (2016) stworzono zgodnie z najnowszą stylistyką flagowych urządzeń Samsung Galaxy. Wyróżniające się estetyką kształty urządzeń uzyskano dzięki harmonijnemu połączeniu metalu i szkła.
Ekran pokryty szkłem wykonanym w technologii 2,5D i węższa ramka przyciągają wzrok, ale także sprawiają, że oglądanie zdjęć i filmów jest jeszcze bardziej komfortowe. Galaxy A (2016) oferują ulepszone aparaty fotograficzne, umożliwiające uzyskanie jaśniejszych i wyraźniejszych zdjęć oraz nagrań wideo. Wśród zaawansowanych rozwiązań wyróżnia się między innymi optyczna stabilizacja obrazu (A5) pomagająca robić zdjęcia w trudnych warunkach oświetleniowych, a także przysłony F1,9 w przednich i tylnych aparatach. Z kolei dzięki funkcji Quick Launch uruchomienie aparatu poprzez dwukrotne kliknięcie przycisku Home trwa niespełna sekundę. Użytkownicy mogą korzystać także z funkcji ułatwiających robienie zdjęć autoportretowych, w tym Wide Selfie (autoportret panoramiczny), Palm Selfie (autoportret z dłoni) oraz efektów upiększających.
Galaxy A5 (2016) będzie wyposażony w znane z flagowych modeli funkcje, takie jak szybkie ładowanie baterii i skaner odcisków palców.
Samsung Galaxy A3 i A5 będą dostępne w sprzedaży od 22 stycznia 2016 roku.
O firmie
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów.