W miniony weekend (18-20 listopada), w warszawskim kompleksie Royal Wilanów, odbył się prestiżowy BLOW Premium Trend Show. Innowacyjny koncept targów zgromadził nie tylko miłośników marek modowych tj. Łukasz Jemioł, Parocki & Brzozowski i Blessus z Polski oraz Julia Janus z Litwy, ale także pasjonatów designu i koneserów młodej sztuki.
Ogromnym atutem BLOW Premium Trend Show okazał się udany mariaż sztuki z modą i designem (także motoryzacyjnym – goście mogli podziwiać najnowszy model Audi, Q2). Organizatorom udało się zgromadzić na warszawskim Wilanowie kilkadziesiąt wybranych marek premium prezentujących przede wszystkim szeroko rozumianą modę dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz galerie i topowe studia projektowe. Wydarzenie stało się miejscem bliskich spotkań klientów i wystawców, ale nie tylko – stworzyło również pretekst do kontaktów pomiędzy markami. Kilka z nich już rozmawia o konkretnych formach współpracy. Mowa tu m.in. o projekcie Łukasz Stokowski Gallery i SMEG Polska, w wyniku którego powstanie autorski projekt lodówki wykonany przy udziale warszawskiego artysty. Bardzo nas cieszą takie wieści, ponieważ oznacza to, że idea trend show – wykreowania przestrzeni do nawiązania głębszych relacji pomiędzy uczestnikami BLOW – została zrealizowana, powiedział Bartłomiej Magoch z firmy TFH, która zorganizowała wydarzenie.
Na przyjazną, wręcz rodzinną atmosferę szczególną uwagę zwrócił Adam Koziarski reprezentujący Ocean Challenge Yacht Club i Monogram Publishing: Każdy z gości odwiedzających BLOW Premium Trend Show czuł się wyjątkowo. Kameralna atmosfera i bezpośredni kontakt z klientem budują wartościową relację i zaufanie, pozwalają lepiej poznać jego potrzeby i oczekiwania. W takiej sytuacji zdecydowanie efektywniej jest pozyskiwać także nowych klientów, którzy z bliska mogą obserwować DNA marki.
Wszelkie media internetowe nie dają tak ważnych informacji zwrotnych, jak obecność w miejscach, gdzie mogę spotkać się z klientkami. Ich opinie, spostrzeżenia, a także oczekiwania są dla mnie zawsze bardzo inspirujące. Taki wartościowy pakunek informacji zebrałem właśnie na BLOW, podkreślił Michael Hekmat, projektant marki Blessus.
Mocnym akcentem poświęconym sztuce podczas BLOW stała się XII Aukcja Nowej Sztuki prowadzona przez Anitę Wolszczak z Art In House, która wzbudziła ogromne emocje. Podczas piątkowej licytacji obraz Wojciecha Brewki I have a dream (2016) został sprzedany za kwotę 10 tysięcy złotych. Łącznie licytowane były 62 prace.
BLOW Premium Premium Trend Show to również cykl wykładów, paneli dyskusyjnych i warsztatów, które wzbogaciły program wydarzenia. W specjalnie przygotowanym audytorium słuchacze spotkali się m.in. z projektantem Oskarem Ziętą, Wiolettą Podgórską z Book of Luxury, Adrianną Zawadzińską, Miss Polski na wózku 2016, Magdaleną Korol z Instytutu Prawa Mody oraz Urszulą Wiszowatą, redaktor naczelną portalu Fashion Biznes.
Premierowa edycja BLOW Premium Trend Show już za nami. Dziękujemy wszystkim gościom, wystawcom, prelegentom oraz partnerom – Royal Wilanów, Book of Luxury, Ocean Challenge Yacht Club oraz First Warsaw Golf & Country Club. Kolejny raz spotkamy się na wiosnę 2017 roku. Zapraszamy!
Marki obecne na BLOW Premium Trend Show to m.in: Łukasz Jemioł, Paprocki&Brzozowski, Blessus, UEG, Julia Janus, Stokowski Gallery, ZIETA, Smeg, VZÓR, HERSE 1868, sklep CL2.