Pierwszy raz torebka Manhattan pojawiła się w sklepach w roku 2005. W głośnej na tamten czas kampanii mogliśmy podziwiać kołyszącą się zjawiskową Umę Thurman właśnie z torebką Manhattan. Możemy ja podziwiać na zdjęciu ilustrującym artykuł.
W ówczesnym czasie dyrektorem artystycznym był Marc Jacobs, który tworząc nową torebkę chciał aby była ona “ultra femine”. Zgodnie z tym przesłaniem nową odsłonę torebki charakteryzują wyglądające zdecydowanie nowocześniej kieszonki zamykane na napy, nie zaś na zatrzaski, które po pewnym czasie wyglądają na zniszczone. Zmianie uległ także suwak, który teraz jest schowany między bokami torby, sprawiając wrażenie, że go w ogóle nie ma.
Oprócz wyglądu zmianie rzecz jasna uległa także cena, która podskoczyła do prawie 2500$
Czy to wystarczy aby w sezonie jesień 2017 wzbudzić zainteresowanie klientek? Oceńcie same.
[pp_gallery gallery_id=”14431″ width=”300″ height=”300″]