Porsche wspólnie ze swoją filią Porsche Design oferuje klientom w Mediolanie ekscytujące połączenie fascynujących samochodów sportowych i ekskluzywnych produktów lifestyle’owych – wszystko pod jednym dachem. Nowe Porsche Studio, zlokalizowane w samym sercu metropolii na północy Włoch, to pierwszy tego rodzaju obiekt, gdzie prezentowane są zarówno samochody Porsche, jak i kompletna kolekcja Porsche Design.
„Podobnie jak Nowy Jork, Paryż czy Londyn, tak i Mediolan jest stolicą mody. To tu rodzą się designerskie trendy. Prezentacja (oferty) Porsche oraz Porsche Design w sercu miasta ilustruje bliską współpracę obu marek i zapewnia im dostęp do grupy docelowej, która ceni świadomy styl życia” – mówi Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. Strategiczną pozycję nowego Porsche Studio podkreśla jego lokalizacja. Obiekt mieści się w historycznym centrum miasta, przy ulicy Via della Spiga – w samym sercu modowej okolicy Quadrilatero della moda (z włoskiego: „kwartał mody”).
Mediolańskie Porsche Studio łączy światy obu marek na powierzchni około 400 m2. Oprócz ekspozycji samochodów znajduje się tu m.in. „ściana dziedzictwa” z wirtualnymi wzmiankami o najważniejszych wydarzeniach z 70-letniej historii sportowych samochodów Porsche. Na miejscu klienci mogą – zgodnie ze swoimi życzeniami – konfigurować auta, umówić się na jazdę próbną, a jeśli któryś z nich podejmie decyzję o zakupie, może też podpisać umowę. W trakcie regularnie organizowanych imprez i kampanii goście nowego studia będą mogli zapoznać się z nowościami ze świata marek Porsche oraz Porsche Design.
Porsche Design prezentuje w Mediolanie produkty z różnych segmentów, takie jak czasomierze, obuwie i odzież, torby i akcesoria podróżne, okulary oraz sprzęt nagłośnieniowy i elektronikę. Szczególną atrakcją w kolekcji zegarków sygnowanych przez Porsche Design jest „1919 Datetimer 70Y Porsche Sports Car Limited Edition”, wprowadzony z okazji jubileuszu 70-lecia samochodów sportowych Porsche. „W Porsche Studio Milan zapewniamy klientom dostęp do kompletnego portfolio Porsche Design. Prezentując naszą atrakcyjną gamę akcesoriów obok ekspozycji samochodów, oferujemy klientom i fanom obu marek wyjątkowe, lifestyle’owe doświadczenie” – wyjaśnia Jan Becker, dyrektor generalny Porsche Design.