Z okazji świąt Bożego Narodzenia duet w składzie Marc Jacobs oraz Damien Hirst przygotował limitowaną edycję koszulek z jedną z najpopularniejszych postaci Disney’a – myszką Mickey. T-shirt wyprodukowany został w ilości 2300 sztuk, zarówno w wersji dla dorosłych (czarne i białe) jak i dzieci (tylko białe). “Mickey Mouse przypomina szczęście i radość z faktu bycia dzieckiem. Mam nadzieję, że ludzie kochają ją, bo jest ponadczasowo rozpoznawalna – Mickey jest ikoną” powiedział Damien Hirst. Efekt wspólnej pracy artystów został zaprezentowany w sklepie Other Criteria w Nowym Jorku. Marc Jacobs ogłosił, że przekaże darowiznę ze sprzedaży każdego t-shirt na rzecz fundacji Kids Company z Wielkiej Brytanii. Szacuje się, że zysk ze sprzedaży koszulki przyniesie ponad 100.000 funtów. T-shirt można kupić w sklepie othercriteria.com w cenie 73 funtów. [youtube width=”800″ height=”500″ video_id=”7Hw0EUu6jKg”]