To połączenie przywileju mieszkania na Saskiej Kępie w kameralnym budynku o architekturze nawiązującej do modernizmu, z najwyższym standardem nowoczesnych apartamentów. Angorska 13A to wyjątkowy projekt, który znalazł się w ofercie High Level Sales & Marketing – marki, która ma w swoim portfolio najpiękniejsze rezydencje i apartamenty klasy premium w całej Polsce.
Zainteresowanie luksusowymi nieruchomościami jest wciąż na wysokim poziomie i nadal rośnie. Z opublikowanego niedawno przez HLSM raportu High Level Book wynika, że wartość warszawskiego rynku nieruchomości premium wyniosła w ubiegłym roku 694 mln zł, co oznacza wzrost o 8% wobec 2017 roku. W Warszawie sprzedano 182 luksusowe apartamenty, czyli jedną czwartą wszystkich ekskluzywnych lokali w 7 analizowanych w raporcie miastach. Do wyjątkowych adresów oferowanych w tym segmencie przez HLSM dołącza właśnie Angorska 13A.
Angorska to cicha i spokojna ulica z kilkoma przedwojennymi, zabytkowymi willami. Od urokliwej Francuskiej, z tętniącymi życiem restauracjami i kafejkami, dzieli ją zaledwie kilka minut spaceru. To samo serce Saskiej Kępy, czyli jednej z najpiękniejszych i najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy, w której rozkochana była Agnieszka Osiecka. Saska Kępa to spokojne, bezpieczne, pełne uroku uliczki i kameralny klimat. Tę zieloną przystań z lokalnym charakterem, od Nowego Światu i centrum Warszawy dzieli zaledwie kilka minut jazdy samochodem lub komunikacją miejską. To miasto w mieście, a właściwie zielona wioska, położona w centrum stolicy. Fenomen dzielnicy, to oprócz bliskiego sąsiedztwa pięknych bulwarów wiślanych, przede wszystkim jej architektura, która z charakterem wielkiego miasta ma niewiele wspólnego. Brak tu zwartej zabudowy, ciasnoty, hałasu i intensywnego ruchu szerokich arterii. Angorska 13A to komfort mieszkania blisko centrum, a jednocześnie w zielonej, wyjątkowej enklawie, połączenie historycznego klimatu okolicy i najwyższego standardu apartamentów na miarę XXI wieku.
– Nieustannie rośnie grupa Polaków, którzy chcą mieszkać w najlepszej lokalizacji, w centrum miasta, w apartamencie lub rezydencji oferującej najwyższy standard. Oferta rynkowa w ostatnich latach nie nadążała za popytem na nieruchomości tej klasy. Nasi eksperci i doradcy wyszukują i oferują starannie wyselekcjonowane projekty, które spełniają potrzeby najbardziej wymagających klientów – mówi Karolina Kaim, twórczyni marki High Level Sales & Marketing by Tacit Group.
Angorska 13A posiada 5 kondygnacji i mieścić będzie zaledwie 9 przestronnych apartamentów o powierzchni od 75 m2 do 172 m2. Inwestycja zaoferuje także 16 komfortowych, dużych miejsc postojowych w podziemnym parkingu. Na każdym z pięter zaplanowano po 2 apartamenty, natomiast ostatnią kondygnację w całości zajmie penthouse z widokiem na Saską Kępę. Takie rozwiązanie zapewnia kameralny charakter projektu i poczucie prywatności. Idealnie wpisuje się też w klimat dzielnicy oraz pomaga budować mikrospołeczność tak charakterystyczną dla tego miejsca. Wysokie na 3 metry apartamenty zapewnią przyszłym mieszkańcom wyjątkowe poczucie komfortu. Dzięki przeszkleniom do samej podłogi wnętrza będą bardzo jasne. Przestrzeń oferowanych apartamentów będzie można dowolnie zaaranżować.
Przesuwane drzwi tarasowe mogą być sterowane elektronicznie. Każdy apartament przygotowany jest do montażu dyskretnego systemu klimatyzacji, z możliwością kontroli (poprzez Home Management System) za pomocą tabletu lub dedykowanych urządzeń.
Twórcą Angorskiej 13A jest wiarygodny i doświadczony inwestor, realizujący ambitne i wyjątkowe projekty, między innymi pięciogwiazdkowy Pałac Ciekocinko Hotel Resort & Wellness. To prestiżowy kompleks hotelowo – sportowy oraz słynna stadnina koni położony na terenie 22 ha zabytkowego parku.
Inwestycja na warszawskiej Saskiej Kępie jest w trakcie realizacji, pierwsi mieszkańcy odbiorą klucze do swoich apartamentów w przyszłym roku.
Marka High Level Sales & Marketing definiuje rynek nieruchomości premium w Polsce dla najbardziej wymagających klientów, oferując wybór jedynych w swojej klasie, starannie wyselekcjonowanych domów i apartamentów. Zespół HLSM tworzy grupa ekspertów o unikalnym doświadczeniu zbudowanym przy projektach Cosmopolitan Twarda 4 oraz Park Lane w Warszawie. Kompetencje obejmują tworzenie indywidualnych strategii pozycjonowania projektów, marketingu i sprzedaży. HLSM wyznacza i kreuje nowe trendy w prezentacji projektów ekskluzywnych. Marka należy do Grupy Tacit Investment.