W tegorocznej, czwartej edycji plebiscytu Business Traveller, karta Diners Club LOT zdobyła największą liczbę głosów w kategorii na najlepszą kartę kredytową w podróżach służbowych.
W głosowaniu wzięli udział czytelnicy magazynu „Business Traveller” oraz biznesmeni, którzy za pomocą elektronicznych ankiet wskazywali najlepsze rozwiązania w podróżach i biznesie. Karta Diners Club w swojej kategorii konkurowała z produktami proponowanymi przez mBank, Citi Bank Handlowy oraz Pekao S.A. Nagrody zostały wręczone 22 marca 2017 r. podczas uroczystej gali w warszawskiej Villi Foksal.
– Czytelnicy „Business Traveller” już drugi rok z rzędu docenili rozwiązanie proponowane przez Diners Club. Rok temu, w tym samym plebiscycie, karta Diners Club LOT zajęła II miejsce. Tym razem otrzymaliśmy główną nagrodę. Jesteśmy niezwykle dumni, że naszym odbiorcom oferujemy produkt najwyższej jakości, który jest tak ceniony na rynku – mówi Katarzyna Fatyga prezes Diners Club Polska.
Karta Diners Club LOT została stworzona z myślą o osobach podróżujących prywatnie i służbowo. Oferuje kompleksowe ubezpieczenie w podróży zagranicznej sięgające do 1 mln zł i bogaty pakiet usług dodatkowych dedykowany wymagającym i ceniącym komfort podróżnikom. Jako jeden z dwóch produktów na rynku umożliwia zbieranie mil lotniczych i ich wymianę na darmowe bilety w programie premiowym Miles & More. Gwarantuje także bezpłatny wstęp do lotniskowych saloników VIP.
– To karta dopasowana do potrzeb osób, które często podróżują, cenią sobie komfort, wygodę i oszczędności. Obecnie karty LOT objęte są promocją cenową. Z opłaty rocznej niższej o połowę mogą skorzystać klienci, którzy do 31 marca br. wystąpią o wydanie karty firmowej LOT. Dla klientów indywidualnych promocja potrwa do 30 kwietnia br. – dodaje Monika Grabowska, dyrektor Działu Produktów i Rozwoju Diners Club Polska.