Via dell’Arte, centrum Rzymu. W menu ryby i owoce morza. Świeże, najwyższej jakości, traktowane z należytym szacunkiem przez Szefa Kuchni Antonio Madonna. Ponieważ produkt gra tutaj główną rolę, menu restauracji Aqua by Lexus może się zmieniać nawet codziennie.
Za jej powstaniem stoi Grupa Cresci, właściciel kilku salonów dealerskich w Rzymie w tym Zerocentro Lexusa. Swoje wieloletnie doświadczenia z branży motoryzacyjnej przenoszą do gastronomii i jak na razie wychodzi im to naprawdę dobrze. Pozornie dwa różne światy i diametralnie inne branże, mają ze sobą wiele wspólnego.
Wspólny mianownik to „omotenashi” czyli japońska gościnność. Traktowanie klienta jak gościa w swoim domu. W Japonii bowiem nie wprowadza się rozróżnienia pomiędzy słowami „gość” i „klient”, bazuje się na równości. Z uwagą, starannością, ciepłem, zrozumieniem, dbałością o każdy detal, przewidywaniem potrzeb. Tak by doświadczenie płynące ze spotkania było prawdziwie niezapomniane.
Tym razem doświadczanie marki Lexus zyskuje kolejny wymiar – kulinarny. Kuchnia pragnie zaskoczyć i jak deklarują na swojej stronie internetowej, podziękować za przyjście do restauracji. Goście mają jedynie za zadanie wygodnie usiąść i się zrelaksować, resztę wykona załoga. Na talerzu wyrafinowanie i elegancja, a co za tym idzie gwarancja niezapomnianych przeżyć.
Każdy z Klientów Lexusa, przy zakupie samochodu, otrzymuje podwójne zaproszenie na kolację do Aqua. Dotychczasowi Klienci zawsze podejmowani są lampką szampana i deserem na koszt firmy, mają również gwarancję rezerwacji. Na tarasie ustawiony jest najnowszy Lexus, a wychodząc z restauracji otrzymamy zaproszenie na jazdę próbną tym właśnie modelem.
Miejsce na brak gości nie może narzekać. Odwiedzający nie szczędzą pochwał w swoich recenzjach. Na Tripadvisorze większość z nich jest pięciogwiazdkowa – jedzenie i obsługa. Więc to co najważniejsze się zgadza.