Marriott International Inc. ogłosił, że w 2019 r. zamierza otworzyć ponad 30 luksusowych hoteli rozszerzając globalną perspektywę firmy na luksusowe podróże dzięki ośmiu odrębnym luksusowym markom. Dzięki znanym na całym świecie markom jak: The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott i Bulgari, Marriott International kontynuuje przekraczanie granic, tworząc nowe doświadczenia dla gości, które spełniają potrzeby ewoluującego luksusowego podróżnika.
Dzięki niezrównanej sieci luksusowych hoteli i kurortów w ponad 60 krajach i terytoriach firma Marriott International zamierza poszerzyć swoje luksusowe portfolio o ponad 200 nieruchomości.
“Nasze osiem luksusowych marek zapewnia wyjątkowe doświadczenia, które kierujemy do różnych rodzajów luksusowych podróżników, bez względu na to czy priorytetem jest pobyt w najlepszym adresie w mieście, całkowite zanurzenie się w miejscu docelowym, czy też ustalenie priorytetów dla dobrego samopoczucia” – powiedziała Tina Edmundson, Global Brand Officer i Luxury Portfolio Leader, Marriott International. “Od najbardziej znanych miejsc na świecie do najlepszych nieodkrytych klejnotów, koncentrujemy się na podnoszeniu poziomu dzięki wysoce zindywidualizowanemu doświadczaniu marki, które sygnalizuje przyszłość luksusu, pozwalając naszym gościom rozkoszować się swoimi pasjami i jednocześnie stymulować rozwój osobisty“.
Przyszłość luksusowych podróży zostanie określona przez osobiste odkrywanie
Globalne badanie luksusu przeprowadzone we współpracy z agencją kreatywną Team One ujawniło, że luksusowi podróżni nie tylko podróżują po świecie, ale także odkrywają coś o sobie. Edmundson kontynuował: “Jeśli chodzi o doświadczenia, ludzie dzisiaj szukają większego znaczenia i osobistego znaczenia, niż tylko możliwości, aby sobie na to pozwolić. Podróżni stają się aktywnymi uczestnikami wyjazdów, które podejmują – są bardziej zaangażowani niż kiedykolwiek wcześniej. Ostatecznie, globalni boreksualiści stają się “twórcami” w każdym aspekcie ich podróży i dla tej grupy podróże nie są już odejściem od rzeczywistości, to jest rzeczywistość. Wraz z szybko rosnącym globalnym zasięgiem i ośmiu odrębnych luksusowych marek, Marriott International ma wyjątkową pozycję do spełnienia tych nowych oczekiwań, zapraszając globalnie myślących podróżników do patrzenia na świat przez nową soczewkę. “Dla naszych gości staramy się wyjść poza momenty radości, tworzenia doświadczeń, które będą głęboko inspirować i przekształcać” – powiedział Edmundson.
Ritz-Carlton oferuje legendarny luksus znany na całym świecie
Znany ze swojej legendarnej obsługi i wyrafinowanego wzornictwa, Ritz-Carlton będzie nadal wyznaczał standardy luksusu. Z sześcioma otworami przewidywanych w nadchodzącym roku, kultowego luksusowej marki spodziewa się również, aby świętować otwarcie swojego 100 -tego mienia. Oczekuje się, że marka powróci do Australii z debiutem The Ritz-Carlton w Perth i ma się pojawić w Chinach wraz z otwarciem The Ritz-Carlton, Xi’an . Prezentujący piękno marokańskiego krajobrazu i kultury, The Ritz-Carlton Rabat, Dar es Salam ma oferować oazę w tętniącej życiem stolicy kraju, podczas gdy The Ritz-Carlton, Mexico Cityzaprosi gości do poznania miasta w nowej perspektywie. Mając misję inspirowania podróży i tworzenia wspomnień dla swoich gości, marka spodziewa się także ukończenia poważnej renowacji The Ritz-Carlton New York, Central Park i kontynuowania prac związanych z inauguracyjną podróżą The Ritz-Carlton Yacht Kolekcja w lutym 2020 r. St. Regis spodziewa się wielkich debiutów w globalnych hot spotach
Obecnie St. Regis oferuje ponad 40 hoteli w 20 krajach i terytoriach, a ostatnio świętował renowację St. Regis Rome wraz z otwarciem St. Regis Zhuhai , najważniejszego chińskiego ośrodka turystycznego nad delty Rzeki Perłowej. W nadchodzącym roku St. Regis planuje zadebiutować w zaprojektowanym przez André Fu St. Regis Hong Kongu, gdzie nagrodzony projektant połączy ponadczasową elegancję marki z sylwetkami reprezentującymi architektoniczną i kulturową różnorodność miasta. Marka ma także rozszerzyć swoją obecność w Europie dzięki The St. Regis Venice, który jest idealnie usytuowany na Canal Grande i oferuje doskonałą lokalizację do odkrywania zabytkowego miasta. Wreszcie, St. Regis spodziewa się także, że wprowadzi swój nowoczesny urok i usługę na zamówienie do Kairu , miejsca, które urzeka podróżnych od pokoleń, i które szybko odzyskuje swoje miejsce jako punkt aktywny dla globalnego odkrywcy.
Poznaje zasady podróży luksusowych
Przebijając się po świecie, W złamał normy tradycyjnego luksusu w miejscach takich jak Brisbane , Amman i Kostaryka w 2018 roku. Luksusowy buntownik również przepisał zasady festiwalu muzycznego, zabierając festiwalowe doświadczenie z pola i na wspaniałe tereny hotelowe z globalne uruchomienie WAKE UP CALL. Przyciągając ludzi do muzyki jak nigdy dotąd, seria podpisów muzycznych marki została zatrzymana w W Hollywood , W Barcelonie i W Bali . W tym roku marka przeżyje swoją misję, by zaspokoić żądzę życia, a osiem hoteli ma otworzyć otwarte hotele, od Aspen i Ibiza po Muscati Melbourne . W umiejętnie równoważy moc globalnej marki z trafnością i osobowością lokalnego insidera i nadal rewitalizuje swój globalny portfel dzięki planowanym lub trwającym remontom o wartości wielu milionów dolarów w ponad połowie swoich nieruchomości w Ameryce Północnej, w tym W Waszyngtonie i Waszyngtonie. W San Francisco .
EDYCJA kontynuuje wzrost kultowych miejsc na całym świecie
W 2018 roku marka EDITION podwoiła swój zasięg, wzrastając z czterech nieruchomości do ośmiu z otworami w Szanghaju , Bodrum , Barcelonie i Abu Zabi . Marka lifestyle na żądanie powstała dzięki współpracy twórcy hoteli butikowych i innowatora Iana Schragera i Marriott International, który oferuje wyrafinowany design, wyrafinowany smak miejsca przeznaczenia i nowoczesną obsługę. Następnie marka spodziewa się na nowo zdefiniować luksusem dzięki niedawno otwartemu otwarciu na Times Square w Nowym Jorku i wprowadzi swoją wyraźną perspektywę do West Hollywood z planowanym otwarciem w drugim kwartale 2019 roku.
Kolekcja luksusowa przynosi autentyczny urok nowym celom
Kolekcja luksusowa to szybko rosnący zespół 110 hoteli w ponad 30 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2018 roku marka zadebiutowała w Savannah z otwarciem Perry Lane , rozszerzyła swój ślad w Paryżu poprzez Hôtel de Berri i przyniosła wyraźny projekt kurortu Los Cabos z Solaz , wśród innych ekscytujących debiutów. Z każdym hotelem służącym jako portal do miejscowych uroków i skarbów, The Luxury Collection przewiduje debiut dziewięciu nieruchomości w tym roku w upragnionych miejscach, takich jak Okinawa , Cesme , Buckinghamshirei Budapeszt .
JW Marriott inspiruje pasje swoich gości poprzez upliftingowe doświadczenia
JW Marriott oferuje zróżnicowane luksusowe doświadczenia w 84 hotelach i kurortach w blisko 30 krajach i terytoriach, w tym w ostatnim otwarciu JW Marriott Nashville . Zainspirowany jego legendarnym imiennikiem, JW Marriott zobowiązuje się do przekonywania podnoszących na duchu przeżyć dla gości, dostarczając doświadczeń i środowisk, które pomagają gościom być w pełni obecnymi i zbliżającymi ludzi do świętowania najważniejszych momentów życia. W tym roku JW Marriott przewiduje kontynuację przywracania swojego wyjątkowego stylu ciepłej obsługi do ustalonych i nowo powstających miejsc docelowych z zaplanowanymi otwarciami od Malediwów i Szanghaju do Savannah, GA .