Tuż przed największym wydarzeniem sportowym w Stanach Zjednoczonych, firma LG Electronics zaprezentuje spot reklamowy z udziałem Liama Neesona. Film prezentuje najnowszy telewizor LG SIGNATURE OLED. Jest to pierwsza reklama w historii LG, która zostanie zaprezentowana podczas finału Super Bowl. Film, podsumowujący dokonania firmy LG w dziedzinie telewizorów jest owocem współpracy producenta Ridley”a Scotta oraz reżysera Jake”a Scotta. Ojciec i syn skupili się na tym, by pokazać w nim telewizor przyszłości, który już dziś jest w zasięgu ręki wielu konsumentów.
Film podkreśla znaczenie rewolucyjnej technologii OLED w świecie innowacyjnych rozwiązań wyznaczających przyszłe kierunki rozwoju sprzętu domowej rozrywki. Bohaterem reklamy jest najnowszy flagowy model telewizora LG OLED, którego matryca zapewnia doskonałą jakość obrazu o idealnej czerni, niezrównanym kontraście oraz bogatej palecie barw. Wbudowana w elegancki, zdumiewająco cienki, szklany panel dostarcza nie tylko wyjątkowych wrażeń filmowych, ale także estetycznych – zagwarantowanych dzięki zastosowaniu koncepcji wzorniczej Picture-on-Glass.
„To dynamiczny, krótki film” powiedział słynny reżyser sir Ridley Scott, producent spotu LG. „Opowiada o ciągłym dążeniu do wprowadzania innowacji, które pozwalają stworzyć technologie jutra”.
Bohater, w którego wcielił się Neeson, jest „człowiekiem z przyszłości”, który ma ujawnić światu „telewizor jutra” po to, by wszyscy mogli cieszyć się nim już dziś. Historia tej postaci jest więc metaforą pionierskich prac prowadzonych przez firmę LG nad innowacjami w dziedzinie telewizorów OLED.
„Mój bohater jest tajemniczym człowiekiem z przyszłości, który przybył do naszych czasów z bardzo ważną misją” mówi Neeson. „Jest uosobieniem pewnej postawy, ciekawości świata i przyszłości, którą ma w sobie każdy z nas”.
„Naszym celem było stworzenie świata, którego odbiorca nigdy nie widział, świata tak wyjątkowego jak technologia OLED” powiedział Jake Scott, reżyser spotu reklamowego LG.
Firma LG postanowiła wykorzystać doświadczenie oraz kreatywność dwóch hollywoodzkich osobistości, Ridley”a i Jake”a Scottów, którzy słyną nie tylko z nagradzanych filmów, ale także z cieszących się uznaniem reklam. Zarówno ojciec, jak i syn mają na swoim koncie sukcesy związane ze spotami emitowanymi podczas najważniejszego wydarzenia sportowego USA: Ridley dzięki filmowi 1984 dla firmy Macintosh, a Jack dzięki reklamie firmy Budweiser Lost Dog.
Także Neeson wśród licznych sukcesów może wymienić udział w reklamie wyemitowanej podczas transmisji z finału Super Bowl, słynnym spocie Clash of Clans z ubiegłego roku, który w serwisie YouTube zyskał miano najczęściej oglądanego filmu reklamowego z finału Super Bowl. Neeson oraz Ridley Scott współpracowali ostatnio przy pełnym akcji filmie Królestwo niebieskie z roku 2005, tak więc zapowiada się, że najnowsza reklama LG będzie równie emocjonująca.
„Ridley i Jake tworzą niezwykle kreatywny zespół,” powiedział Neeson. „Po prostu wiesz, że jesteś w dobrych rękach”.
Nowy LG OLED SIGNATURE został nagrodzony tytułem „Best TV Product” w konkursie Official Best of CES® 2016 Awards organizowanym przez magazyn Engadget. Eksperci docenili wyjątkową estetykę oraz zachwycającą jakość obrazu, którą dostarcza najnowszy telewizor LG. Model z linii SIGNATURE jest dużym osiągnięciem, zarówno pod względem technicznym, jak i z punktu widzenia wzornictwa – wyposażono go w niespotykanie smukły, zaawansowany panel OLED (ok. 2,5 mm), tylną ściankę wykonaną z przezroczystego szkła oraz soundbar z głośnikami skierowanymi do wprost na widza.
„W pierwszej chwili zadziwił mnie jego kształt. Jest niezwykle cienki, gładki, prosty i elegancki” powiedział Ridley Scott.
Flagowe telewizory LG SIGNATURE OLED, to ekrany o przekątnej 77 oraz 65 cali. Wyróżnia je wyjątkowy kontrast, bogata paleta barw, rozdzielczość 4K Ultra HD oraz możliwość wyświetlania obrazu o poszerzonym zakresie tonalnym (HDR). Telewizory z tej serii uzyskały certyfikat UHD Premium wydany przez konsorcjum UHD Alliance. Ponadto, nowe telewizory LG OLED są zgodne ze standardowymi formatami HDR opracowanymi przez czołowych nadawców, studia filmowe i producentów elektroniki użytkowej, takimi jak HDR10 i DolbyVision™. Dzięki temu są jednymi z pierwszych telewizorów kompatybilnych ze wszystkimi formatami.
W odróżnieniu od paneli LCD, w których diody LED podświetlają poszczególne fragmenty ekranu, matryca OLED pozwala na niezależne włączanie lub wyłączanie pojedynczych pikseli. Dzięki temu, telewizor OLED wyświetla żywe barwy i wyraźne różnice w cieniach, nawet wtedy, gdy obok siebie znajdują się jasne obiekty oraz bardzo ciemne obszary – co nie jest możliwe w przypadku matryc LCD, na których występuje efekt halo (efekt aureoli).
Nowe modele LG SIGNATURE, prezentowane w filmie reklamowym, wchodzą w skład oferty telewizorów LG OLED na rok 2016, którą podzielono na cztery serie, obejmujące łącznie osiem modeli. Wszystkie telewizory z tej linii produktowej są wyposażone w nową platformę SMART TV – system webOS 3.0. Dzięki temu użytkownicy mogą cieszyć się funkcjami umożliwiającymi łatwe i szybkie wyszukiwanie oraz przełączanie treści – w tym audycji telewizyjnych na żywo, treści przesyłanych strumieniowo oraz odtwarzanych z urządzeń zewnętrznych.
Więcej informacji o produktach domowej rozrywki firmy LG zamieszczono na stronie http://www.lg.com/pl.
Spot reklamowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PzLfPx-8OuM