Kiedy Georges Vuitton opatentował monogram LV – który składa się z inicjałów jego ojca Louisa Vuittona nie śnił, że w ciągu 160 lat ten mały znaczek zostanie symbolem luksusu rozpoznawanym na całym świecie. Aby uczcić tą rocznicę wiceprezes LV Delphie Arnault oraz dyrektor kreatywny Nicolas Ghesquière zaprosili sześć legend z dziedzin: mody, kultury i sztuki aby każdy mógł przygotować właśną interpretację monogramu LV. Z zaproszenia skorzystali: Karl Lagerfeld, Christian Louboutin, Frank Gehry, Cindy Sherman, Rei Kawakubo oraz Marc Newson. Cechujący się zupełnie odmienymi stylami artyści zrobili naprawdę kawał dobrej roboty, zdecydowanie dodając własne interpretacje do produktów LV.
[divider] [/divider]Christian Louboutin
Shopping Bag
Cena: 5,150$
Cindy Sherman
Camera Messenger
Cena: 4,400$
Frank Gehry
Twisted Box
Cena: 4,400$
Karl Lagerfeld
Punching Bag Baby
Cena: 3,400$
Marc Newson
Fleece pack
Cena: $5,900
Rej Kawakubo
Bag with holes
Cena: 2,790